Projekt "Igrom do govora"S ciljem pripreme odgojitelja i roditelja na aktivnu ulogu u procesu logopedske terapije djece s teškoćama jezično-govorne komunikacije, ove ciljne skupine će proći edukacijske radionice o temama koje se odnose na najčešća razvojna odstupanja djece predškolske dobi, te kako ih prepoznati i pravovremeno djelovati u smjeru adekvatnog poticanja razvoja djece.

Edukacijske radionice sastavni su dio EU-sufinanciranog projekta Igrom do govora kojeg u suradnji provode Dječji vrtić Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod i Dječji centar Logos.

Po završetku 20 radionica, polaznici, tj. odgojitelji i roditelji, će steći nova znanja i vještine za prepoznavanje odstupanja u razvoju djece u ranoj fazi, i na taj način djeci omogućiti pravovremeno uključivanje u potrebne dijagnostičke i rehabilitacijske postupke. No, osim toga, zahvaljujući novostečenom znanju, odgojitelji i roditelji će biti osposobljeni za aktivno sudjelovanje u rehabilitacijskom procesu kao velika podrška rehabilitacijskom timu. U konačnici je to za svako pojedino dijete od velike važnosti jer će njegovi najbliži moći pomoći na pravi način, umjesto da su samo promatrači. To će, naravno doprinijeti većoj kvaliteti i kraćem trajanju same rehabilitacije.

20 edukacijskih radionica će provesti 15 vrhunskih hrvatskih stručnjaka iz područja logopedije, psihologije, pedagogije i edukacijske-rehabilitacije, većinom s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ali i drugih respektabilnih ustanova. Izuzetno smo zadovoljni da su svi stručnjaci koji će provoditi edukacije odgojitelja i roditelja u sklopu našeg projekta, prihvatili naš poziv za suradnju, te s velikim zadovoljstvom možemo reći da smo dobili najbolje stručnjake koje smo mogli dobiti.

Teme koje ćemo pokriti edukacijskim radionicama kreću se od uočavanja ranih razvojnih odstupanja kod djece predškolske dobi, preko komunikacije s obiteljima, smjernica kako poticati ranu pismenost i predčitačke vještine kod djece, kako prilagoditi odgojne postupke u radu s djecom koja imaju ADHD, što su to poremećaji glasa kod djece, ali i odgojitelja (profesionalne disfonije), kako pomoći djetetu s nefluentnim govorom (mucanjem), što je to inkluzivni odgoj u okvirima predškolskog programa i koji su njegovi izazovi, te mnoge druge.

Razvitkom tehnologije, mediji sve lakše i brže prenose vijesti diljem svijeta. S obzirom na današnji velik utjecaj medija u društvu, često i negativan, osobito kad su djeca u pitanju, odlučili smo jednu od najvažnijih projektnih aktivnosti, edukacijske radionice, otvoriti sa slijedećim temama:

  • Djeca s teškoćama u razvoju i mediji
  • Uloga i vrijednost medija u zaštiti prava djece s teškoćama u razvoju

Voditeljica radionica, koje će se održati 16. 4. 2014. od 12:00 do 16:00 u dvorani DV Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod,  je Tanja Opačak, doktorandica međunarodnog interdisciplinarnog poslijediplomskog doktorskog studija „Prevencijska znanost i studij invaliditeta”, profesorica edukacijske rehabilitacije.

Drago nam je da su naš poziv na sudjelovanje u ovim radionicama, osim odgojitelja i roditelja, prihvatili i članovi Hrvatskog novinarskog društva, Brodsko-posavske podružnice.

elementi vidljivosti

 

Sadržaj ove stranice isključiva je odgovornost korisnika Dječjeg vrtića Ivana Brlić Mažuranić Slavonski Brod.